RSS

My Prayer #1

Dear God,
Thank you for everything today.
Lord, i pray that you forgive every mistakes I've done today. Lord, please strengthen me. I need you. More than anything else
Lord, cleanse me from the inside out. Make the inner me stronger than the outer.
Lord, remove everything that is not from you. Filled me with your Holy Spirit, your love. Comfort me, take away all the insecurities. Make me strong, happy, healthy and new.
Thank you Jesus, for everything.
In Jesus name, Amen.
亲爱的天父,
谢谢你今天所赐予的一切。
主啊,求你赦免我的罪。今天说犯错,说错的一切,求主你洁净。主啊,求你使我坚强。我需要你,多过一切,我需要你的能力
主啊,求你从内到外地洁净怜悯我。让在我里面的可以比我在外面的更强更大。
主啊,求你挪去一切不属于你的。
用你的圣灵,你的爱来充满我。感谢你,求你来安慰我,将一切的惧怕挪去。主啊,我祈求祷告你使我坚强,开心,健康和被更新。
谢谢你耶稣。
奉耶稣的名,祈求祷告
阿门 。

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment